Etichete

marți, 28 februarie 2017

Melkior Haul |

Farduri Melkior

Melkior Haul

    Pentru ca imi plac fardurile Melkior foarte mult si nu m-am putut abtine atunci cand au avut reducere 50% la anumite farduri am plasat o mica comanda . Parerea mea despre fardurile Melkior o gasiti aici.
    Pentru a va face o idee in ceea ce priveste nuantele fardurilor , mai jos gasiti o serie de poze.

Love Letters ,Delicate Rose, Soft Skin , Swatch

Purple Haze Mat, Mat Deep Purple , Mat Chocolate

Mat Anthracite,Mat Captive Grey , Mat City Smog, Mat Desert Sand, Swatch Melkior

   Pentru ca citisem cateva pareri despre creioanele de ochi Melkior ,mi-am cumparat si eu doua ,nuanta White si nuanta Prune. Sunt pigmentate ,moi si rezista destul de bine pentru mine care am pleoapele uleioase dar cu o baza buna rezista foarte bine.

Creion ochi Melkior White , Prune

Creion alb White , Creion Prune

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu